دسته بندی کالاها

ورود به سایت

بازنشانی رمز عبور

تا کنون ثبت نام نکرده اید؟ثبت نام

عضویت

شماره موبایل یا ایمیل را وارد کنید

پسورد را وارد کنید

ثبت نام

سبد خالی

پلاتینیوم گیمز قصد دارد بازی Scalebound را احیا کند

بازی Scalebound زمانی یکی از جالب‌ترین انحصاری‌های مایکروسافت در سال‌های اولیه‌ی عرضه‌ی ایکس‌باکس وان بود. این بازی اکشن که توسط پلاتینیوم گیمز در دست توسعه بود، المان‌هایی مشابه‌ی مکانیزم‌های سری دویل می کرای در گیم‌پلی خود داشت و آن‌ها را با اژدهایان ترکیب کرده بود. با وجود هیاهوی زیاد، این بازی در سال ۲۰۱۷ لغو شد و بسیاری از این اتفاق ناراحت شدند. با این حال به نظر می‌رسد که استودیوی سازنده همچنان به این ایده علاقه دارد و می‌خواهد برای تحقق آن با مایکروسافت مذاکره کند.

در مصاحبه‌ای که به‌تازگی منتشر شده، رییس پلاتینیوم گیمز و معاون او، آتسوشی اینابا و هیدکی کامیا، به ترتیب درباره‌ی لغو بازی Scalebound اظهار نظر کردند. اینابا بیان کرده که کامیا، خالق بازی، همیشه درباره‌ی احیای این بازی صحبت می‌کند. این فقط یک آرزو نیست و به نظر می‌رسد این زوج می خواهند با مایکروسافت درباره‌ی بازبینی مجدد پروژه گفت‌وگوهایی مهم داشته باشند. اینابا در این زمینه گفت:

هم من و هم کامیا در این باره جدی هستیم. ما واقعا دوست داریم دوباره روی Scalebound کار کنیم. من می‌خواهم این موضوع را با مایکروسافت به‌درستی در میان بگذارم.

کامیا هم در این خصوص بیان کرد که توسعه‌ی Scalebound زمانی که لغو شد، به مراحل خوبی رسیده بود و اینکه برای مایکروسافت کاری بیهوده است که اجازه دهد این آی‌پی از بین برود. او افزود:

اشتراک گذاری

با استفاده از روش های زیر میتوانید این صفحه را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.